Vergadering

Avondje HO: evaluatie Herfstontmoeting 2024

08-10-2024 (19:30-22:30)
Het Scoutshuis - Wilrijkstraat 45 - 2140 Antwerpen

Tijdens het Avondje HO blikken we terug op de afgelopen editie van Herfstontmoeting. We evalueren de verschillende programma-onderdelen en algemene werking, we gaan na in hoeverre we onze doelstellingen bereikt hebben ...

Kan je niet aanwezig zijn?

Laat het ons dan ook even weten door het deelnemerstype 'afwezig' te selecteren.

Let op: we voorzien geen eten voor deze vergadering.

Blue-bike
Om de afstand tussen het station en de vergaderlocatie te overbruggen, kan je via het onthaal een gratis blue-bike code vragen: info@scoutsengidsenvlaanderen.be
of 03 231 16 20 (tijdens de kantooruren).

Vergadering in het Scoutshuis?

Na een nationale vergadering kan je gratis blijven overnachten in Het Scoutshuis, op voorwaarde dat er nog een overnachtingsplek beschikbaar is én als je dat vooraf hebt afgesproken met de verantwoordelijken van Het Scoutshuis (scoutshuis@hopper.be).

Heel graag tot dan!

Team HO

Doelgroep

Voor alle HO-verantwoordelijken van (support)ploegen en gouwen. Kan je er zelf niet bij zijn? Stuur dan zeker een afgevaardigde van je gouw of (support)ploeg.

Datum en tijd

dinsdag 08 oktober 2024
19:30 ⇾ 22:30

Einde inschrijvingen: dinsdag 08 oktober 2024 (12:00)