Evenement

Volmacht voor Groepsleidingscongres 'Beresterk Scoutwerk'

20-04-2024 (09:30-19:00)

Elke groep één stem

Kan er niemand van jouw groep met de functie 'GRL' aanwezig zijn op het Groepsleidingscongres? Schrijf je dan in als 'afwezig'. Zo kan je je stem doorgeven aan een adjunct-groepsleiding of iemand anders van je groepsraad (uit je huidige leidingsploeg met de functie takleiding). Meer info lees je hier.

Let er op dat de persoon aan wie je je stem doorgeeft, zichzelf nog inschrijft voor het Groepsleidingscongres via de inschrijfpagina.

Het Groepsleidingscongres is een officieel adviesorgaan van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Op die dag krijgen alle groepen de kans om rechtstreeks advies te geven over de fundamentele beleidslijnen. Daarom is het belangrijk dat er zo veel mogelijk groepen vertegenwoordigd zijn.

Alle info over het groepsleidingscongres en de stemming vind je op onze website!

zaterdag 20 april 2024
09:30 ⇾ 19:00

Einde inschrijvingen: zaterdag 20 april 2024 (16:00)
Annulatie mogelijk tot: zaterdag 20 april 2024 (16:00)