Vergadering

Stuurgroep groepsleidingscongres 16 april

16-04-2024 (19:30-22:30)
Het Scoutshuis - Wilrijkstraat 45 - 2140 Antwerpen

Het groepsleidingscongres is het belangrijkste inspraakmoment voor groepsleiding. Op 20 april 2024 staat de volgende editie gepland! Benieuwd naar wat zo'n groepsleidingscongres inhoudt? Neem hier alvast een kijkje!

Werk jij graag mee aan het groepsleidingscongres (op inhoudelijk of logistiek/organisatorisch vlak)? Dat treft! Voor de stuurgroep groepsleidingscongres zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die mee hun schouders onder dit evenement willen zetten. Interesse? Laat het ons weten via groepsleidingscongres@scoutsengidsenvlaanderen.be Dan verwelkomen we jou graag in onze stuurgroep!

Samen eten

Sfeer en gezelligheid troef bij Scouts en Gidsen Vlaanderen! Daarom eten we samen voor we starten met de vergadering. Hiervoor zoeken we elke keer andere koks. Wie wil er graag naar de winkel gaan en koken? Laat het weten aan Ellen, Jorien of Hannelore (evenementen@scoutsengidsenvlaanderen.be). Misschien vind je nog extra kookhulp via de facebookgroep 'De foerier #hierkookteenscout'... Om 18u30 gaan we aan tafel zodat we om 19u30 kunnen starten met de vergadering.

Blue-bike
Om de afstand tussen het station en de vergaderlocatie te overbruggen, kan je via het onthaal een gratis blue-bike code vragen: info@scoutsengidsenvlaanderen.be
of 03 231 16 20 (tijdens kantooruren).

Vergadering in het Scoutshuis?

Na een nationale vergadering kan je gratis blijven overnachten in Het Scoutshuis, op voorwaarde dat er nog een overnachtingsplek beschikbaar is én als je dat vooraf hebt afgesproken met het de verantwoordelijken van Het Scoutshuis.

Heel graag tot op de stuurgroep!

Doelgroep

In deze stuurgroep verwelkomen we zowel structuurvrijwilligers als groepsleiding.

dinsdag 16 april 2024
19:30 ⇾ 22:30

Einde inschrijvingen: dinsdag 16 april 2024 (12:00)
Annulatie mogelijk tot: dinsdag 16 april 2024 (12:00)