Vergadering

Stuurgroep groepsleidingscongres maart 2023

27-03-2023 (19:30-22:30)
Scoutshuis Antwerpen - Wilrijkstraat 45 - 2140 Antwerpen

Het groepsleidingscongres is het belangrijkste inspraakmoment voor groepsleiding. Op 20 april 2024 staat de volgende editie gepland!

We nemen jullie graag mee in de opstart van het congres in 2024. Benieuwd naar wat zo'n groepsleidingscongres inhoudt? Neem hier alvast een kijkje!

Voor de stuurgroep groepsleidingscongres zijn we op zoek naar structuurvrijwilligers, maar vooral ook naar groepsleiding die mee hun schouders onder dit evenement willen zetten.

• Werk je graag mee aan de inhoudelijke krijtlijnen van het congres en wil je mee bepalen hoe en waarover groepsleiding inspraak zal geven? Dan verwelkomen we jou graag vanaf deze vergadering!
  • Ga je liever aan de slag met de logistieke en praktische uitwerking van het groepsleidingscongres? Dan verwelkomen we jou graag vanaf mei in de stuurgroep. Geef alvast een seintje aan Hannelore (hv@scoutsengidsenvlaanderen.be) zodat we jou op de hoogte kunnen houden.

Eten voor de stuurgroep:

Sfeer en gezelligheid troef bij Scouts en Gidsen Vlaanderen! Daarom eten we samen voor we starten met de vergadering. Hiervoor zoeken we elke maand andere koks. Wie wil er graag naar de winkel gaan en koken? Laat het weten aan Hannelore (hv@scoutsengidsenvlaanderen.be).

Om 18u30 à 18u45 gaan we aan tafel zodat we tijdig kunnen beginnen met de vergadering.

Blue-bike:
Om de afstand tussen het station en de vergaderlocatie te overbruggen, kan je via het onthaal een gratis blue-bike code vragen: info@scoutsengidsenvlaanderen.be
of 03 231 16 20 (tijdens kantooruren).

Tot op de stuurgroep!

Doelgroep

In deze stuurgroep verwelkomen we zowel structuurvrijwilligers als groepsleiding.

Datum en tijd

maandag 27 maart 2023
19:30 ⇾ 22:30

Einde inschrijvingen: maandag 27 maart 2023 (16:00)