Vorming

Inclusieve animatorcursus

26-12-2022 (14:00) ⇾ 31-12-2022 (14:00)
Hopper jeugdverblijf De Kluis - Kluis 1 - 3051 Sint-Joris-Weert

Goesting om in leiding te staan, maar heb je nood aan extra ondersteuning? Dan is Inclusieve Animator de cursus voor jou!

Inclusieve Animator is een inclusieve meerdaagse vorming van 7 dagen en 6 overnachtingen. Je sluit aan bij Animator en krijgt voor, tijdens en na de cursus ondersteuning op maat. In kleine groepjes zoom je in op verschillende thema’s. Je wordt begeleid door twee ervaren scouts die jou graag de kneepjes van het vak op een speelse manier leren. Hun tips & tricks, ervaring en de ervaring van je mededeelnemers zorgen ervoor dat jij alles weet wat je nodig hebt om leiding te worden.

Attest:
Je stapt in een co-animatortraject waarbij we talentgericht werken en niet gebonden zijn aan competenties erkend door de overheid. Je krijgt achteraf een bewijs van je afgelegd traject en een talentportfolio. Indien je samen met jouw begeleiding ontdekt dat het animatortraject toch iets voor jou is, dan bekijken we in welke mate dit mogelijk is.

Doelgroep

De inclusieve animatorcursus is een vorming voor jongeren met een (verstandelijke) beperking die al in leiding staan of (laatstejaars) leden die goesting hebben om leiding te worden.

Datum en tijd

maandag 26 december 2022 (14:00) ⇾ zaterdag 31 december 2022 (14:00)

Einde inschrijvingen: vrijdag 16 december 2022 (23:59)
Annulatie mogelijk tot: maandag 19 december 2022 (23:59)

Overzicht

Inschrijving

Deelnemer: 120,00 EUR

Deelnemer - sociaal tarief: 40,00 EUR

Tarief

Vanuit Scouts en Gidsen Vlaanderen vinden we het belangrijk dat iedereen erbij kan! Laat dan ook niets jou weerhouden om mee te gaan. Indien de kostprijs een drempel vormt, dan kan je beroep doen op het sociaal tarief. Het verminderd bedrag is uitsluitend voor mensen die financieel minder ruimte hebben.

Contactpersoon

Dienst Vorming