Vorming

Hoofdanimatorcursus Gilwell Onderweg - augustus

05-08-2023 (14:00) ⇾ 11-08-2023 (14:00)
Trektocht

Wil je hoofdanimator worden en jezelf beter leren kennen? Waar krijg jij energie van en wanneer ga je een uitdaging aan? Klaar om jouw manier van communiceren en samenwerken onder de loep te nemen? Ontdek meer van jezelf en ga op Gilwell.

Gilwell is een 7-daagse vorming met 6 overnachtingen. Gilwell daagt je uit om aan de slag te gaan met je eigen valkuilen en conflicten in de thuisgroep. Door stil te staan bij persoonlijke situaties kom je sterker in je engagement te staan. Zo ben je klaar voor een nieuw scoutsavontuur en kan je met een frisse blik verder als scout.

Gilwell Onderweg heeft geen vaste locatie, je bepaalt met de groep waar je naartoe gaat. Tijdens Gilwell Onderweg laat je je verrassen door je eigen potje te koken en nieuwe slaapplekken te ontdekken.

Attest:

Wil je hoofdanimator worden? Een hoofdanimatortraject bestaat uit Basisweekend en Gilwell. Je kiest zelf welke vorming je eerst volgt. Ontdek hoe je je attest behaalt.

Doelgroep

Voor scoutsleiding van minstens 20 jaar of minstens twee volle jaren in leiding staan.

zaterdag 05 augustus 2023 (14:00) ⇾ vrijdag 11 augustus 2023 (14:00)

Einde inschrijvingen: woensdag 26 juli 2023 (23:59)
Annulatie mogelijk tot: zaterdag 29 juli 2023 (23:59)

Deelnemer: 108,00 EUR

Begeleider: 0,00 EUR

Deelnemer - sociaal tarief: 36,00 EUR

Tarief

Vanuit Scouts en Gidsen Vlaanderen vinden we het belangrijk dat iedereen erbij kan! Laat dan ook niets jou weerhouden om mee te gaan. Indien de kostprijs een drempel vormt, dan kan je beroep doen op het sociaal tarief. Het verminderd bedrag is uitsluitend voor mensen die financieel minder ruimte hebben.

Maximum aantal deelnemers van dezelfde scoutsgroep: 2

Dienst Vorming