Vorming

Kaderdagen Structuren

17-05-2023 (20:00) ⇾ 21-05-2023 (14:00)
Drieboomkensberg - Sint Pauluslaan 14 - 2390 Westmalle

Jij wil groeien in je functie en je werking versterken?
Dan zijn de Kaderdagen Structuren (afgekort KDS) je kans om inspiratie op te doen, gedachten uit te wisselen met andere scouts (die net zo fanatiek zijn als jij dat bent) en te oefenen met je eigen uitdagingen. Deze meerdaagse, verdiepende cursus is een initiatief van het Structurenteam van Scouts en Gidsen Vlaanderen.

Op het programma: werkwinkels rond netwerken, coachen, strategie, verandering, deep democracy en communicatie gegeven door ervaren rotten in het vak.
Uiteraard wordt alles afgewisseld met voldoende ontspanning.

KDS is er voor (mede-)verantwoordelijken van districten, gouwen en ploegen.

Opmerkingen

Helaas kunnen we voor deze cursus geen attest geven; we vallen hiermee volledig buiten de Vlaamse normen voor het attest instructeur in het jeugdwerk.
Wel krijg je er een hoop input, output, oefenkansen, vriendjes, korte nachten en interessante methodieken voor in de plaats.

Je ontvangt gelukkig wel een
deelnamebewijs, zo krijg je wel nog centjes terug van de gemeente!

woensdag 17 mei 2023 (20:00) ⇾ zondag 21 mei 2023 (14:00)

Einde inschrijvingen: maandag 15 mei 2023 (23:59)
Annulatie mogelijk tot: woensdag 10 mei 2023 (23:59)

Begeleider: 0,00 EUR

Deelnemer: 72,00 EUR

Tarief

Indien je op financieel vlak wat minder ademruimte hebt, neem hier zeker een kijkje welke mogelijkheden er voor jou het meest wenselijk zijn.